مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: احداث نیروگاه خورشیدی برای منازل بسیار مفید است و هزینه راه اندازی آن طی دوره ۴ ساله برمی‌گردد.

محمدمهدی صمدی مدیر عامل شرکت دانش بنیان  پرتو انرژی ایرانیان در گفت و‌گو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: از سال ۱۳۹۵ تا به امروز در مراحل طراحی، تاسیس و اجرا بیش از ۵۵ مگاوات نیروگاه خورشیدی در کشور حضور مستقیم داشتیم  و فعالیت‌های مهمی در حوزه سیاستگذاری راهبردی و فنی  انجام داده ایم.

صمدی بیان کرد: در حال حاضر علاوه بر سهام چندین نیروگاه و مزرعه خورشیدی، به عنوان شریک و سهامدار کارخانه تولید سیلیکون، کارخانه نوآوری شیراز، باشگاه کسب و کار دانش بنیان شریف و گروه توسعه کسب و کار دانش بنیان دانشگاه آزاد فعالیت داریم.

مدیر عامل این شرکت گفت: اعتقاد داریم برای بهترین بودن باید دائم به روز باشیم  و نکته مهم اینکه ما  با خودمان رقابت می‌کنیم.

صمدی بیان کرد: نیروگاه‌های خورشیدی قطعا برای منازل خیلی مفید است و هزینه راه اندازی آن در مدت زمان  ۴ ساله بر می گردد. به طور مثال یک مساحت ۶۰ مترمربع هزینه حدود ۵۰ میلیون برای فرد دارد که در عرض ۴ سال بازگشت خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار