معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدارس تحت هر شرایطی از ۱۵ شهریور بازگشایی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید قوام رضا میر حسینی، معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش استان کرمان، امروز در حاشیه بازدید از روند پروژه مهر در شهرستان رابر، پروژه مهر را مظهر تعامل و همدلی دانست و خواستار مشارکت همه نهاد‌های دولتی و غیر دولتی در امر بازگشایی مدارس با توجه به شیوع ویروس کرونا شد.

او به فعالیت بیش از ۴۱ هزار و ۵۰۰ فرهنگی شاغل در مدارس استان کرمان اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در جهت ساماندهی نیروی انسانی، ابلاغ تمامی همکاران فرهنگی تا پایان مرداد ماه جاری صادر می‌شود.

او افزود: آموزش و پرورش استان کرمان بر اساس پیش فرض‌های مختلف شیوع ویروس کرونا، آمادگی بازگشایی مدارس را دارد.

میر حسینی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جهان، گفت: تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم مهمترین رسالت آموزش و پرورش است و نظام تعلیم و تربیت کشور باید با توجه به شرایط مختلف زمینه تحصیل دانش آموزان را فراهم نماید.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه مدارس تحت هر شرایطی ۱۵ شهریور ماه ۹۹ بازگشایی می‌شوند بیان کرد: با توجه به اجرای پروژه مهر از اسفند ماه ۹۸، آموزش و پرورش استان کرمان بر اساس پیش فرض‌های مختلف با توجه به شیوع ویروس کرونا آمادگی بازگشایی مدارس را دارد.

او تصریح کرد: در راستای ایجاد درآمد پایدار، ۱۶۲ واحد تجاری با در آمد سالیانه ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در فضا‌های آموزشی بلا استفاده آموزش و پرورش استان کرمان ساخته شده است.

میر حسینی از راه اندازی باشگاه پیشکسوتان فرهنگی در مرکز شهر کرمان وشهرستان سیرجان به منظور ارائه انواع خدمات رفاهی، ورزشی و آموزشی به این قشر خبر داد و گفت: مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان در تمامی شهرستان‌های استان با استفاده از در آمد‌های اختصاصی آموزش و پرورش تجهیز و بروز رسانی می‌شوند.

او از پیگیری ساخت شش هزارو ۷۰۰ واحد مسکونی ویژه فرهنگیان فاقد مسکن در شهرستان‌ها و مناطق استان و انعقاد تفاهم نامه با اداره کل راه و شهرسازی و تامین زمین برای ساخت مسکن خبر داد و افزود: تامین مسکن فرهنگیان فاقد مسکن اولویت اصلی آموزش و پرورش استان بر اساس بسته‌های تحولی در سال ۹۹ است.

او از بروزرسانی بخشی از ناوگان حمل نقل اداره کل آموزش و پرورش استان در یک سال اخیر خبر داد و گفت: در همین راستا ۲۳ دستگاه سواری سمند خریداری شده و موافقت نامه خرید ۵ دستگاه سواری و ۷ دستگاه وانت در ابتدای سال ۹۸ با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال از محل فروش وسایل و خودرو‌های اسقاطی گرفته شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.