شهردار زرند با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید سنگ مصنوعی گفت: با افتتاح خط تولید سنگ مصنوعی هزینه های شهرداری در تجهیز پیاده روها و پارک ها کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد رضا مهدلو شهردار زرند در حاشیه بازدید از خط تولید موزاییک سنگی با اعلام اینکه راه اندازی این خط تولید می‌تواند کمک موثری به شهرداری در راستای زیبا سازی پیاده رو‌های شهری کند،گفت: کاهش هزینه‌ها، اصلاح سریع‌تر پیاده‌روها، تجهیز پارک‌ها و اصلاح نیمکت پارک‌ها از مهمترین دلایل راه اندازی این خط است.

او افتتاح کارگاه تولید موزاییک سنگی را در راستای سال رونق تولید عنوان کرد و افزود: این اقدام شهرداری در راستای کاهش هزینه‌های شهرداری با ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.

شهردار زرند بیان داشت: موزائیک پلیمری یا سنگ مصنوعی یک کف‌پوش کاملاً متراکم است که تراکم خود را از روش‌های پلیمریزاسیون و لرزش روی میز ویبره به دست می‌آورد.

منتخب شورای شهر زرند یکی از مهمترین فواید در رابطه با موزاییک پلیمری یا سنگ‌های مصنوعی را مقاومت فوق العاده در یخبندان، تنوع تولید، سرعت بالای تولید، کاهش هزینه‌ها عنوان  و تصریح کرد: با توجه به مواد بکار رفته در این قطعات تنها ۲۴ ساعت زمان لازم است تا این قطعات در محل مورد نظر نصب شوند.

مهدلو هزینه خرید و راه اندازی این کارگاه را بالغ بر چهار میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.