مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر اردبیل برای آگاه‌سازی مردم از خطرات ویروس کرونا به صورت نمادین راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل امروز در حاشیه این راهپیمایی گفت: این راهپیمایی نمادین با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در مسیرهای اصلی شهر برگزار می‌شود.

او افزود: حساس‌سازی و بالا بردن سطح آگاهی جامعه در زمینه لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و قطع زنجیره آن از برنامه‌های اولویت‌دار این جمعیت است.

معبودی با بیان اینکه فعلا تنها راه مبارزه با کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، تصریح کرد: هرقدر مردم بیشتر به این پروتکل‌ها عمل کنند به همان اندازه تعداد مبتلایان به این ویروس خطرناک کمتر خواهد شد.

او اظهارداشت: ویروس کرونا یک تهدید جدی است و باید این ویروس را جدی گرفت زیرا ممکن است آسیب‌ها و صدمات جبران‌ناپذیری داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه باید مردم از خطرات ابتلا به ویروس کرونا مطلع شوند، گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با تمام توان در این زمینه فعالیت‌های خود را از همان روزهای آغازین شروع کرده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.