معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از امدادرسانی به ۹۸۴ نفر حادثه دیده توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد نواختی مقدم، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل طی تیر ماه امسال به ۹۸۴ نفر حادثه دیده در حوادث مختلف امدادرسانی کردند.

او افزود: در این مدت ۹۰۱ نفر در حوادث سیل و آبگرفتگی، ۶۵ نفر در حوادث جاده ای، ۸ نفر در کوهستان، ۶ نفر در خدمات حضوری، ۳ نفر در دریایی _ ساحلی و یک نفر در حوادث شهری دچار حادثه شده بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به امدادرسانی به ۴۹ حادثه در این ماه اضافه کرد: ۲۴ مورد حوادث جاده ای، ۱۰ مورد سیل و آبگرفتگی، ۵ مورد کوهستان، ۵ مورد خدمات حضوری، ۲ مورد دریایی _ ساحلی، ۲ مورد شهری و یک حادثه آتش سوزی جنگل و مرتع در تیر ماه توسط جمعیت هلال احمر استان امدادرسانی شده است.

نواختی مقدم با بیان اینکه در این حوادث ۴۹ نفر مصدوم شده بودند، اظهار کرد: ۳۸ نفر در حوادث جاده ای، ۵ نفر در خدمات حضوری، ۴ نفر در کوهستان، یک نفر در حادثه دریایی- ساحلی و یک نفر در حادثه سیل و آبگرفتگی مصدوم شده بودند که از این تعداد ۱۱ نفر به مراکز درمانی انتقال و ۲ نفر به صورت سرپایی توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان امدادرسانی شدند.

او اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این مدت با به کارگیری ۱۳۲ تیم عملیاتی، ۵۰۷ نیروی عملیاتی، ۴۶ دستگاه خودروی آمبولانس، ۲۲ دستگاه خودروی ست نجات و ۲۳ دستگاه خودروی کمک دار سبک به امدادرسانی پرداختند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پایان با اشاره به اینکه هموطنان می‌توانند در زمان وقوع حوادث با شماره ندای امداد ۱۱۲ تماس بگیرند ادامه داد: تماس با شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر بدون سیم کارت هم امکان پذیر می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.