مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: به منظور آگاه سازی عموم مردم و با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا چادر‌های جمعیت هلال احمر در استان اردبیل برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این چادر‌ها در مراکز و معابر پرتردد شهر‌ها برپا می‌شود و اعضای مستقر در این چادرها، ضمن آگاه سازی عمومی مردم، نسبت به استفاده از ماسک، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی اقدام به توزیع بروشور‌های آموزشی مرتبط می‌کنند.

او با بیان اینکه اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان اردبیل در اماکنی مانند پاساژ‌ها و بازار‌ها حضور یافته و نسبت به آگاه سازی مردم اقدام می‌کنند، اضافه کرد: در این زمینه از ظرفیت‌های تیم‌های سحاب و اکیپ‌های سیار هم استفاده می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: در زمینه آموزش هم نسبت به تولید محتوا اعم از محتوا‌های آموزشی، گرافیکی و ... اقدام کرده و با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی این بسته‌های آموزشی را به اقشار مختلف مردم اطلاع رسانی می‌کنیم.

معبودی افزود: تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی در زمینه همزیستی مسالمت آمیز با ویروس کرونا از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر استان اردبیل خواهد بود.

او با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل از تمامی ایده‌ها و برنامه‌های ابتکاری در زمینه رعایت پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی استقبال می‌کند، تصریح کرد: به روسای شعب شهرستان‌ها تاکید شده است که تمامی اعضای فعال در برنامه‌ها از ماسک استفاده کرده و کلیه پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.