معاون استاندار گفت : توسعه مهارت آموزی سبب ایجاد اشتغال پایدار می‌شود و افزایش توانمندی منابع انسانی می‌تواند مشکلات بیکاری را حل و تقاضای کار و اشتغال را هدفمند نماید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کریمی معاون استاندار در نشست بررسی نیاز‌های کارگاه‌های آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای گفت : توسعه مهارت آموزی سبب ایجاد اشتغال پایدار می‌شود و افزایش توانمندی منابع انسانی می‌تواند مشکلات بیکاری را حل و تقاضای کار و اشتغال را هدفمند نماید.

او در خصوص تامین، تجهیز و نوسازی کارگاه‌های آموزشی و همچنین توانمندسازی مهارتی کارجویان و شاغلین در راستای توسعه و صیانت از اشتغال پایدار در استان گفت : از ظرفیت‌های بخش دولتی و غیر دولتی با هماهنگی و حمایت دستگاه‌های اجرایی استان برای هدفمند سازی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و رفع مشکلات استفاده خواهیم کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بر توانمند سازی نیروی انسانی مورد نیاز طرح‌های توسعه‌ای دولتی و غیر دولتی استان تاکید کرد.

او افزود: هم اکنون ۴۰ آموزشگاه آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و ۲۳۰ مرکز آزاد هم اکنون در استان کرمانشاه در رشته‌های مختلف مشغول فعالیت هستند و بیش از ۵۶۰ مربی مشغول آموزش متقاضیان هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.