استاندار لرستان گفت: ۷۰۰ میلیاردتومان تسهیلات بانکی برای جبران خسارت ناشی از شیوع کرونا به این استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،سید موسی خادمی استاندار لرستان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،اظهار داشت: با توجه به خسارت‌هایی که در اثر بیماری کرونا به بخش‌های مختلف و بنگاه‌های اقتصادی وارد شده و تعداد زیادی دارای مشکل شده اند دولت این اعتبار را برای جبران خسارت‌های ناشی از کرونا به صورت تسهیلات بانکی و وام اختصاص داده استیافته است.

او تصریح کرد: به همین منظور به افرادی که خسارت دیده و در سامانه ثبت نام کرده اند از طریق پیامک اطلاع رسانی شده که اطلاعات خود را تکمیل کنند که طبق گزارش موجود حدود ۸۰ درصد تاکنون کار ثبت نام خود را انجام نداده اند.

استاندار لرستان افزود: از مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته نزدیک به ۱۴۰ میلیارد تومان پرونده تکمیل شده و از طریق دستگاه‌های اجرایی به بانک‌ها معرفی شده که تاکنون نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان از مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

خادمی با اشاره به ضرورت تسریع در انجام امور بانکی و پرداخت تسهیلات مذکور، گفت: به این منظور لازم است بانک‌های مربوطه سرعت کار را افزایش دهند و افرادی که برای آن‌ها پیامک آمده سریعتر به سامانه مراجعه کرده و اطلاعات خود را تکمیل کنند.
استاندار لرستان ابراز امیدواری کرد که با همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی به سرعت بتوانیم در موعد قانونی مبالغ را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.