مدیر موسسه تامین مسکن و عمران اجتماعی استان بوشهر، از آماده شدن طرح مسکن معسرین بسیجی برای خانه دار شدن این قشر از جامعه خبر داد.

مهندس احمد رضا توسلی فرد مدیر موسسه تامین مسکن و عمران اجتماعی استان بوشهر به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد رضا توسلی فرد مدیر موسسه تامین مسکن و عمران اجتماعی استان بوشهر در دیدار با معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی این استان با اشاره به طرح مسکن معسرین بسیجی بیان کرد: تاکنون هفت هزار بسیجی معسر در کشور شناسایی شده است که این افراد بدون مسکن هستند و توان مالی خوبی نیز برای تهیه مسکن ندارند.

او افزود: بر همین اساس مقدمات طرحی با عنوان «طرح مسکن معسرین بسیجی» آماده شده است که در قالب آن با همکاری سازمان‌های لشکری و کشوری و با ارائه تسهیلات به این افراد تلاش می‌شود تا این افراد صاحب خانه شوند.


بیشتر بخوانید

خانه‌های ساخته شده به همت نیروی دریایی سپاه به مددجویان بوشهری واگذار شد


مدیر موسسه تامین مسکن و عمران اجتماعی استان بوشهر عنوان کرد: در این طرح که در حال تصویب در رده‌های بالا دستی است قرار نیست هیچ مسکنی ساخته شود بلکه در جهت توانمند کردن معسرین بسیجی و کم کردن مشکلات آن‌ها قدم‌های بزرگی برداشته می‌شود.

مهندس توسلی‌فرد از همکاری این مؤسسه در طرح‌های ملی خبر داد و افزود: مؤسسه تامین مسکن و عمران اجتماعی استان در طرح اقدام ملی دولت در زمینه ساخت مسکن به عنوان انبوه ساز با اداره کل راه و شهرسازی استان همکاری می‌کند.

او بیان کرد: موسسه تامین مسکن و عمران اجتماعی استان بوشهر همچنین در طرح مشارکت در ساخت مسکن نیز به عنوان سازنده مسکن با اداره کل شهرسازی استان بوشهر همکاری می‌کند که در این همکاری، ارائه زمین با اداره کل راه و شهرسازی و ساخت مسکن بر عهده این موسسه است.

مدیر موسسه تامین مسکن و عمران اجتماعی استان بوشهر در پایان با اشاره به نقش آفرینی موسسه تامین مسکن و عمران اجتماعی استان در حوادث غیرمترقبه گفت: این مؤسسه در کنار اقداماتی که در زمینه مسکن انجام می‌دهد در حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله نیز در کنار سپاه استان به ارائه خدمت به مردم می‌پردازد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۰۸:۴۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
سهمیه دانشگاهی هم به بچه هاشون بدین تا بیکار و بیسواد نباشند و هم از استعداد جنگیشون تو علم هم استفاده کنند