رئیس پلیس شهرستان اسدآباد گفت: با موتورسواران متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.

موتورسواران زیر ذره بین قانون قرار دارندسرهنگ افشین یاری،رئیس پلیس اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:  همراه نداشتن مدارک شامل گواهی نامه، بیمه نامه و کارت موتور،حرکت در پیاده رو،استفاده نکردن از کلاه ایمنی،حرکات نمایشی حادثه ساز و انداختن قفل و زنجیر بر روی پلاک موتورسیکلت، تخلف محسوب میشود و برابر قانون، موتور سیکلت راکبان متخلف توقیف خواهد شد .

او با بیان اینکه  استفاده نکردن موتورسواران از کلاه ایمنی از مهمترین مشکلاتی است که جان افراد را در تصادف های این وسیله نقلیه به خطر می اندازد افزود : اکیپ های نامحسوس پلیس مرتب در حال گشت زنی در سطح شهر هستند و راکبان موتورهای متخلف را رصد و در صورت تخلف وسیله نقلیه را توقیف می کنند.

رئیس  پلیس اسدآباد بیان کرد:در چهار ماهه نخست  امسال ۴۴۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف درشهرستان برای اعمال قانون توقیف شده است.

سرهنگ یاری تاکیدکرد :راکبان موتورسیکلت بدون گواهینامه در هنگام تصادف در هر شرایطی مقصر شناخته می شوند و در صورت مشاهده  رانندگی موتورسیکلت بدون گواهی نامه ، فرد متخلف به دادگاه معرفی خواهد شد .

این مسئول از اجرای فعالیتهای گسترده ای در این شهرستان  برای فرهنگ سازی کاهش حوادث و ترویج نکات ایمنی در موتورسواری خبر داد و  از رسانه های شهرستان اسدآباد که همکاری زیادی به منظور فرهنگ‌سازی در این زمینه دارند تقدیرکرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد همچنین از خانواده ها خواست  نسبت به استفاده نکردن جوانان و نوجوانان خود از موتورسیکلت بدون داشتن گواهینامه و رعایت موارد ایمنی مراقبت کنند چرا که در صورت بروز حوادث، تبعات مادی و معنوی زیادی برای خانواده ها به همراه خواهد داشت .
 انتهای پیام /گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.