فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: بر اثر بی‌احتیاطی و سرعت بالای راننده یک دستگاه سواری پژو پارس ۲ عابر پیاده جان خود را از دست دادند.

راننده بدون گواهینامه ۲ عابر پیاده را به کام مرگ کشاندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمدباقر سلگی، رئیس پلیس ملایر اظهار داشت: راننده ۱۹ ساله بدون گواهینامه عصر روز گذشته (جمعه) هنگام تردد در کمربندی «حاج طوسی» واقع در بلوار ۱۵ خرداد ۲ عابر پیاده را زیر گرفت.

او افزود:راننده این وسیله نقلیه ابتدا با عابر پیاده که درحال عبور از عرض خیابان بود برخورد کرد سپس وسیله نقلیه به سمت پیاده‌رو منحرف شده و با عابر دیگری برخورد می‌کند که هر ۲ عابر ۳۷ و ۴۲ ساله در دم جان باختند.

رئیس پلیس ملایر ادامه داد: این وسیله نقلیه پس از برخورد با این ۲ عابر پیاده واژگون شده و راننده جوان آن نیز مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد.

سلگی افزود:کمربندی «حاج طوسی» واقع در بلوار ۱۵ خرداد یکی از مسیر‌های پرترافیک و حادثه خیر بوده و سال گذشته نیز در سانحه مشابهی شاهد مرگ یک عابر پیاده بودیم.

او ادامه داد: ایمن سازی این مسیر نیازمند نصب چند سرعتکاه برای کاهش سرعت وسایل نقلیه و نصب و راه اندازی پل عابر پیاده برای پیشگیری از تردد عرضی عابران از این جاده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.