معاون سیاسی استانداری کرمانشاه به منظور بازدید از روند پیشرفت پروژه احداث ساختمان جدید فرمانداری قصرشیرین به این شهرستان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ الهی تبار معاون سیاسی استانداری کرمانشاه هدف از سفر به قصرشیرین را در راستای دستور استاندار کرمانشاه به منظور پیگیری پیشرفت ساختمان‌های اداری فرمانداری‌های مناطق زلزله زده که در زلزله سال ۹۶ دچار تخریب شده بودند عنوان کرد.

فرماندار قصرشیرین گفت : تاکنون برای این پروژه ۹۳ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

مرادعلی تاتار افزود: این طرح در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار درحال احداث است و برای تکمیل آن ۶۰ میلیارد اعتبار دیگر مورد نیاز است.

او گفت : زمین لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۰ روستای کرمانشاه خسارت وارد کرد.

او افزود : براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۲۳ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در این مناطق آسیب کلی و جزئی دید و طبق اعلام هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، ۲ زلزله بزرگ ۷.۳ ریشتری آبان سال ۹۶ و ۶.۴ ریشتری آذر سال ۹۷ در مجموع ۱۵ هزار میلیارد ریال به زیرساخت‌های استان خسارت زد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.