رییس حوزه هنری استان کرمانشاه به تدوین طرح اجرایی ساخت پردیس سینمایی هشت طبقه پیروزی اشاره کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ افشین آزادی رییس حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به تدوین طرح اجرایی ساخت پردیس سینمایی هشت طبقه پیروزی گفت : با تخریب سینمای قدیمی "پیروزی"، قرار بر این شد تا یک پردیس سینمایی در محل این سینما ساخت شود.

او گفت : طبق طراحی صورت گرفته این پردیس در هشت طبقه احداث خواهد شد و در این پروژه، در کنار ساخت پنج تا شش سالن نمایش، ساخت پلاتو نمایش حرفه ای، استودیو موسیقی حرفه‌ای و موارد اینچنینی هم دیده شده است.

آزادی افزود: برای ساخت این پردیس سینمایی مدت‌ها به دنبال جذب سرمایه گذار بودیم تا نهایتا پارسال یک سرمایه گذار کره‌ای و یک سرمایه گذار داخلی برای سرمایه گذاری در این پروژه اعلام آمادگی کردند.

او رقم سرمایه گذاری در این پروژه را ۴۰ میلیارد تومان اعلام و افزود: همه چیز خوب پیش می‌رفت و قرار بود اوایل امسال کار کلنگ زنی این پروژه انجام شود که متاسفانه با آمدن کرونا همه چیز به هم ریخت.

آزادی ادامه داد: با شیوع این بیماری عملا سینما‌های کشور در آستانه ورشکستگی قرار گرفتند و همین امر سرمایه گذاران پروژه را از سرمایه گذاری در ساخت این پردیس سینمایی منصرف کرد.

رییس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: متاسفانه این شرایط برای تمام پروژه‌های کشور وجود دارد و این پروژه هم مستثنی نیست و فعلا کار آن متوقف است.

آزادی افزود: در این شرایط شیوع کرونا فعلا کاری جز انتظار از دستمان ساخته نیست، چرا که درآمد‌های حاصل از محل سینما‌ها هم کاهش چشمگیری داشته و همین امر کاهش اعتبارات فرهنگی و هنری را تشدید کرده است.

او گفت: با پایان گرفتن کرونا و رونق دوباره سینماها، جذب دوباره سرمایه گذاران در دستور کار قرار گرفته و بتوان یک پردیس سینمایی حرفه‌ای را در محل سینما پیروزی احداث کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.