معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: بر اساس برآورد اولیه‌ای که انجام دادیم، تامین آب برای پروژه مسکن ارتش چشمه سفید نزدیک به شش میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یوسف اسماعیلی معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به پیگیری‌های مستمری که برای حل مشکلات تامین آب پروژه مسکن ارتش چشمه سفید در حال انجام است، گفت : بر اساس برآورد اولیه‌ای که انجام دادیم، تامین آب برای این واحد‌های مسکونی نزدیک به شش میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

او با اشاره به احداث این پروژه از حدود ۱۰ سال قبل از سوی تعاونی مسکن نظامیان، گفت : متاسفانه در آن زمان فکری به حال تامین آب این مجتمع‌ها نشده بود و موضوع آب را برای آخر کار گذاشتند.

اسماعیلی با بیان اینکه شبکه‌های داخلی این مجتمع انجام شده و تامین آب باقی مانده، افزود: چند سال قبل مقرر شد شرکت آب و فاضلاب روستایی حدود شش لیتر در ثانیه آب از چاه‌های اطراف به مخازن آب این مجتمع متصل کند که تعاونی باید در این زمینه پای کار می‌آمد و آب را از شرکت آب و فاضلاب روستایی می‌خرید که این کار انجام نشد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه تامین آب شش لیتر بر ثانیه فقط برای ۳۰۰ واحد از این مجتمع بود، افزود: در حال حاضر تعداد واحد‌های مجتمع چشمه سفید به ۸۰۰ تا ۹۰۰ واحد رسیده و روند کار را دشوار کرده است.

او ادامه داد: اگرچه درباره این مجتمع عملا تعهدی برای شرکت آب و فاضلاب وجود ندارد، اما پیگیری برای رفع مشکلات آن انجام می‌شود و حالا برای تامین آب این مجتمع به چند گزینه رسیده ایم که البته این کار نیازمند تامین اعتبار است.

اسماعیلی اعتبار مورد نیاز برای تامین آب شرب این مجتمع را حدود شش میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تامین آب این مجتمع یا باید از مخازن زیباشهر یا چاه‌های چشمه سفید انجام شود.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب متولی تامین این اعتبار نیست و ریالی هم از جای دیگر بابت تامین آب این مجتمع‌ها دریافت نکرده، گفت: این شش میلیارد تومان یا از طریق تعاونی یا با همکاری سازمان برنامه و بودجه باید تامین شود.

او افزود: اگر این اعتبار تامین شود مشکل تامین آب شرب این منطقه مرتفع خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.