مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تمام پمپ‌های تقویت فشار آب در صفیره کامل نوسازی و بازسازی شد.

صادق حقیقی پور  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تمام پمپ‌های تقویت فشار آب در صفیره کامل نوسازی و بازسازی شد، اما آن پمپ‌ها بر مبنای خطوط قدیم طراحی شدند قطعا وقتی که خطوط ۶۰۰ میلی متر وارد مدار شود باید پمپ‌ها تغییر پیدا کند.

او بیان داشت: لیست لوازم آبرسانی روستایی تهیه و تحویل داده شد و انتهای فاز اول همه ایستگاه پمپ پاژ و لکترو موتو ر‌ها را نوسازی کردیم  و یک بازسازی اساسی حتی محوطه سازی نیز انجام شد.

حقیقی پور افزود: خطوط لوله قطرش بزرگتر است جنس لوله فرق می‌کند و ظریب دبی کمتری دارد که ان شاءالله با شروع فاز سوم هم تقویت فشار نذهه هم باید تغییراتی ایجاد کنیم طی ۲ هفته گذشته نوسانات شدیدی در قیمت مواد اولیه داشتیم علی رغم همه این‌ها ما حتی اجازه ندادیم که یک روز بدون لوله باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد:  آماری که همکاران ما اعلام کردند از روستا‌های موجود که بین صفیره تا نذهه هستند مشکل خاصی نیست و  روستا‌ی نذهه درحال آب گیری است و مطمئن باشید که با اجرای فاز دوم قطعا مشکلات حل می‌شود.


بیشتر بخوانید

هر قولی که داده می‌شود باید به ابعاد پروژه نگاه کرد ۲۸ کیلومتر خط لوله ۶۰۰ در یک محدوده کوریدور‌های نفتی متعدد است همکاری ما شبانه روز دارند تلاش می‌کنند تا مشکلات آبرسانی به این منطقه برطرف شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.