خوش اقبال احزاب را پل ارتباطی و حلقە واسطە میان مردم با کارگزاران دولت توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در جلسه هم اندیشی با اعضای شورای مرکزی خانه احزاب استان کردستان گفت: احزاب با واکاوی مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می‌توانند نقش بسزایی در بهبود فضای اجتماعی و اعتماد متقابل حاکمیت و مردم ایفا کنند.

اوبا بیان اینکه نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی یک نقش اساسی و تعین کننده است، ادامه داد: نقش مردم در اداره امورکشور در انتخابات‌های گوناگون نمود پیدا کرده است.

خوش اقبال ضرورت هم افزایی جریانات سیاسی در مسائل مختلف و مواجه با مشکلات در دوران تحریم‌های ظالمانه و همه گیری بیماری کرونا را یادآوری کرد و اظهار داشت: در شرایط موجود کشور احزاب باید نقش مهم و اثرگذار خود را در راستای امیدآفرینی و روحیه بخشی به مردم ایفا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در ادامه روحیه مقاومت مردم در برابر هجمه دشمنان را ستودنی دانست و گفت: هم دولت و هم احزاب و جریانات سیاسی باید قدردان وفاداری و همت مردم همیشه در صحنه باشند.

در این جلسه نیز اعضای شورای مرکزی خانه احزاب استان کردستان نیز به بیان دغدغه‌ها و مشکلات در دوران تحریم‌ها و بیماری کرونا و اثرات آن بر زندگی مردم پرداختند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.