مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان مریوان گفت: اساسی‌ترین رکن جامعه اسلامی را خانواده تشکیل می‌دهد و اگر این نهاد با خطر مواجه شود جامعه دچار نابودی خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛جشن بزرگ میلاد کوثر ظهر امروز همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه (س) و با حضور مادران شهداء، مسئولان و اقشار مختلف مردم مریوان برگزار شد.

 حجت‌الاسلام محمد لطیفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان مریوان در ابتدای این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه، گفت: مهم‌ترین توطئه امروزه دشمنان دین مبین اسلام از بین بردن ارزش‌های دینی جامعه اسلامی و مسلمین است.

وی افزود: اساسی‌ترین رکن جامعه اسلامی را خانواده تشکیل می‌دهد و اگر این نهاد با خطر مواجه شود جامعه دچار نابودی خواهد شد لذا دشمنان دین مبین اسلام برای نابودی خانواده‌ها به انواع ترفندها متوسل می‌شوند.

لطیفی تصریح کرد: از بین بردن کلمه مادر در خانواده‌ها یکی از اهداف دشمنان دین مبین اسلام بوده و می‌خواهند با از بین بردن ارزش‌های دینی داشته‌هایمان را بد جلوه داده و در نهایت فرهنگ غلط خود را در بین جوانان و نوجوانان ترویج دهند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان مریوان اضافه کرد: از بین رفتن پوشش‌های اسلامی و عدم رعایت حجاب و عفاف از سوی دشمنان دین مبین اسلام مورد هجمه قرار گرفته و جوانان را برای این امر از طریق رسانه‌هایی که در اختیار دارند ترغیب می‌کنند لذا والدین باید در این زمینه برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دقت لازمه را داشته باشند.

لطیفی در پایان سخنان خود با اشاره به پخش فیلم‌های ضداخلاقی از شبکه‌های فارسی زبان خارجی در راستای ترویج فساد، بیان کرد: امروزه دشمنان از طریق مختلف برای لطمه‌زدن به نهاد خانواده به عنوان رکن اصلی جامعه استفاده می‌کنند و انتظار می‌رود که والدین با هوشیاری و آگاهی بیش از پیش خود این توطئه‌ها را نیز همانند سابق خنثی کنند.

انتهای پیام/ د م

پوشش‌های اسلامی و رعایت حجاب و عفاف مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است

 

 

برچسب ها: سپاه ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.