فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج با حضور فرمانده سپاه کردستان و مسوولان استانی و شهرستانی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه کردستان پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه سنندج، که در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار شد، گفت: فلسفه وجودی سپاه خدمت به مردم در داخل کشور و جاهای دیگر است که ما به این امر افتخار می‌کنیم و با نهایت توان و در حد مقدورات در خدمت مردم هستیم.

وی افزود: اصولا وظیفه پاسداری در خدمتگزاری به مردم است که ما در حوزه‌های تامین امنیت پایدار، اقدامات فرهنگی و مسائل اجتماعی و محرومیت‌زدایی و در کمک به دولت تلاش می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: اولین توصیه‌ام به فرمانده جدید سپاه سنندج، این بود که خدمت به مردم در اولویت باشد ضمن اینکه باید برای توسعه استان نهایت تلاش داشته باشیم.

به گفته سردار رجبی، در راستای توسعه استان جدای از اقدامات انحصاری سپاه در زمینه خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی، عزم ما برای اجرای کارهای مشارکتی با همکاری سایر ادارات و ارگان‌های دولتی در حوزه‌های مختلف جزم است کما اینکه تاکنون کارهای خوبی انجام شده است.

گفتنی است، پیش از ظهر امروز و با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، فرماندار و امام جمعه سنندج و مسوولان و بسیجیان شهرستان سنندج، حسن عسگری به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج معرفی و از زحمات سیدعیسی رحیمی‌زاده تقدیر شد.

عسگری پیش از این فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بیجار بود که به جای سیدعیسی رحیمی‌زاده فرمانده سابق سپاه سنندج معرفی شد.

انتهای پیام/م

معرفی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج

 

برچسب ها: سپاه ، وزارت دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.