سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدان‌پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان خبر داد و گفت: در پنجمین روز از مرداد ماه؛ ۱۸۹ بیمار مشکوک و یا قطعی مبتلا به کرونا در بخش‌های بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۰ بیمار کرونایی قطعی هستند.
 
پرویز یزدان‌پناه با اشاره به اینکه ۱۶ بیمار کرونایی نیز در بخش آی سی یو بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند، افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۳۰۳ مورد گزارش شده است.

یزدان‌پناه بیان کرد: امروز نیز جواب ۸۸ نمونه را از آزمایشگاه تشخیصی سلولی مولکولی یاسوج دریافت کردیم که بیشترین موارد مثبت بویراحمد و بقیه موارد در بهمیی و دنا شناسایی شده اند.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: برای کنترل کرونا همه ملزم به استفاده از ماسک، شست و شوی دستها، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از شرکت در تجمعات و اماکن شلوغ هستند.
 
او افزود: ما مجبور به ادامه زندگی با کرونا هستیم، این بیماری ضعیف نشده است و باید فعالیت‌های روزانه خود را همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به نحوی ادامه دهیم که به اطرافیان آسیبی وارد نکنیم.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.