فرماندار دالاهو گفت: عملیات مرصاد، تجلی اتحاد همه اقوام و مذاهب در دفاع از انقلاب و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کرم محمدی فرماندار دالاهو روز یکشنبه با حضور در منزل خلبان شهید «اسدالله زمانی» در سخنانی به مناسبت سی و دومین سالگرد عملیات پیروزمند مرصاد، گفت:در عملیات مرصاد علاوه بر نیرو‌های فداکار و رشید ارتش، سپاه، بسیج و انتظامی و امنیتی، بسیاری از مردم از اقوام و مذاهب مختلف ساکن جای جای استان خود را به تنگه مرصاد رساندند از این رو عملیات مرصاد را می‌توان تجلی عینی انسجام و اتحاد ملی نام نهاد.

او در ادامه با اشاره به رشادت تیزپروازان هوانیروز و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات مرصاد اظهار داشت: از جان گذشتگی و حمایت‌های شجاعانه عقابان تیزچنگ نیروی هوایی و هوانیروز نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است که در عملیات مرصاد به زیباترین وجه ممکن به منصه ظهور رسید.

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: نمی‌توان از مرصاد سخن گفت و نام فرمانده این عملیات، یعنی امیرسپهبد علی صیاد شیرازی را ذکر نکرد از این رو باید بر رشادت‌های این بلندپروازان ایثار و جاودگان همیشه تاریخ درود فرستاد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی امام جمعه دالاهو نیز در سخنانی در خصوص شهید و شهادت و زنده بودن شهدا از دیدگاه آیات و روایات سخنانی بیان کرد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.