مدیر روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت:موضوعات کمیسیون ماده پنج شهر‌های مشهد، تایباد و رشتخوار مطرح و برای آن‌ها تصمیمات لازم گرفته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا مرتضوی مدیر روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت:موضوعات کمیسیون ماده پنج شهر‌های مشهد، تایباد و رشتخوار مطرح و برای آن‌ها تصمیمات لازم گرفته شد.

او افزود: در این جلسه با تغییر کاربری زمینی از تاسیسات به کاربری اداری، تغییر کاربری زمینی از حمل و نقل و انبارداری به مسکونی و تجاری و زمینی با کاربری کارگاهی به گردشگری در شهر تایباد موافقت گردید.

مدیر روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین با درخواست شهرداری رشتخوار مبنی بر تقلیل عرض معبر و اصلاح ضابطه پارکینگ برای کاربری مسکونی ویژه کم موافقت گردید.


بیشتربخوانید:


مرتضوی بیان کرد: در خصوص موضوعات مشهد نیز با تغییر کاربری زمینی به مساحت ۳/۵ هکتار به مسکونی و خدمات (وفق توافق استانداری، شهرداری مشهد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی)، احداث گلخانه و دیوارکشی در زمین زراعی و تغییر کاربری زمینی از کاربری مسکونی به فرهنگی موافقت گردید.

انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.