شهردار منطقه ثامن گفت: پیشرفت ۹۰ درصدی پاتوق محله باغ حسن خان به وسعت ۲۰۰ متر مربع با هزینه نزدیک به ۲ میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن گفت: در بافت پیرامون حرم مطهررضوی، بعدا فضا‌های رها شده‌ای وجود داشت که از نظر بصری و بهره برداری مناسب شان شهروندان منطقه و زائران بارگاه منور رضوی نبود.

او افزود: طبق یک برنامه ریزی پس از شناسایی این نقاط تصمیم گرفتیم تا آن‌ها را به عنوان مکان مؤثر و قابل استفاده آماده‌سازی و در اختیار شهروندان و زائران گرامی بارگاه منور امام مهربانی‌ها قرار دهیم.

شهردار منطقه ثامن ادامه داد: ایجاد فضا‌های سبز، زمین‌های ورزشی روباز و فضای بازی کودکان به صورت موقت و احداث پاتوق محله از جمله تصمیماتی بود که در این خصوص گرفته شد.

بیشتر بخوانید؛


نعمتی بیان کرد: احداث پاتوق محله باغ حسن خان در کوچه عسکریه نیز در راستای سیاست توسعه فضا‌های عمومی و ایجاد محلی برای مکث، گفتگو و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مناسبت‌های اجتماعی، با بهره گیری از الگو‌های معماری قدیم بافت در طراحی به منظور ایجاد آرامش و نشاط اجتماعی توام با یک حس نوستالژی، از همین دست اقدامات مناسب سازی فضا‌های شهری است که خوشبختانه به مراحل پایانی اجرایی رسیده و به زودی در اختیار زائرین و مجاورین قرار می‌گیرد.

او تصریح کرد: پاتوق محله باغ حسن خان در فضایی به وسعت ۲۰۰ متر مربع و در مجاورت دو خانه تاریخی ناظران و کرمانی در کوچه عسکریه قطاع ۴ واقع شده، که با هزینه نزدیک به ۲میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.