صادقی گفت: اگر شرایط مالی باشگاه مس کرمان اجازه بدهد جذب هندبالیست خارجی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا برای ما موثر خواهد بود.

حمید صادقی سرمربی تیم هندبال مس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: با توجه به اعلام فدراسیون هندبال تیم‌ها می‌توانند در لیگ برتر ۲ بازیکن خارجی جذب کنند. با باشگاه مس کرمان برای جذب هندبالیست خارجی صحبت کرده ام، اما نمی‌دانم شرایط مالی باشگاه با توجه به مشکلات ارزی به چه شکلی است.

صادقی گفت: تیم ما رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را در پیش دارد و اگر بتوانیم بازیکن خارجی جذب کنیم به تیم ما کمک خوبی می‌شود.

او عنوان کرد: طبق اعلام کنفدراسیون هندبال آسیا رقابت‌های جام باشگاه‌ها در ۲۰ آبان ماه برگزار خواهد شد اما هنوز کشور میزبان این رقابت‌ها مشخص نیست. مس کرمان و تیم شاملی کازرون  برای حضور در این رقابت اعلام آمادگی کرده اند. قطعا پس از آغاز اردو‌های تیم برنامه ریزی لازم را برای حضور پر قدرت در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا می کنیم.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان  اظهار کرد: من قراردادم را با باشگاه مس کرمان  تمدید کرده ام و  تا یک سال آینده در کنار این تیم خواهم بود و با مدیران در ارتباط هستم تا تمرینات هر چه زودتر آغاز شود. با توجه به اعلام فدراسیون قرار است رقابت‌های لیگ برتر هندبال در صورت  مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا از دهه دوم شهریور ماه شروع شود.

صادقی بیان کرد: ما ۳ بازیکن فصل گذشته خود را از دست داده ایم و برای جایگزین این نفرات بازیکنان جدیدی جذب کرده ایم. امیدوارم با تلاش‌هایی که انجام می‌دهیم بتوانیم مدافع عنوان قهرمانی باشیم. قطعا در فصل جدید شاهد لیگ جذابی خواهیم بود. شرایط لیگ نسبت به سال‌های گذشته قطعا بهتر خواهد بود و احتمالا تعداد تیم‌ها حاضر در لیگ هم  به ۱۲ تیم برسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار