استاندار هرمزگان گفت: افزایش ارائه خدمات دولت الکترونیک دستگاه‌های اجرایی در هرمزگان ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،فریدون همتی در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان  هرمرگان گفت: شرکت های آب و فاضلاب ۴۰ خدمت وسازمان تامین اجتماعی استان ۲۲ خدمت را از طریق سامانه الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری مردم ارائه می‌دهند.

او افزود:در مجموع ۲۳۶ خدمت توسط شهرداری‌ها ارائه می‌شود که مردم بیشتر برای دریافت ۱۰۰ خدمت مراجعه حضوری دارند و با راه اندازی این سامانه خدمات شهرداری‌ها به صورت غیرحضوری و الکترونیکی به مردم ارائه می‌شود.

استاندار هرمزگان افزود : سازمان همیاری شهرداری‌های استان سامانه‌ای را برای ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری‌ها طراحی کرده که در حال حاضر به صورت آزمایشی در شهرداری بندرخمیر در حال اجرا است و تا هفته دولت امسال رونمایی می‌شود.

همتی افزود: توسعه دولت الکترونیک، افزایش شفافیت، سلامت اداری، سرعت در ارائه خدمات و کاهش تردد مردم را به دنبال دارد و دستگاه‌های اجرایی با اطلاع رسانی گسترده، آموزش‌های لازم را برای دریافت خدمات به صورت غیر حضوری و الکترونیکی به مردم ارائه  دهند.

انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.