همتی گفت: به دلیل بودجه کم و تحریم‌ها، ناوگان لجستیکی هلال احمر فرسوده است که به مشارکت خیرین بیش از گذشته نیازمندیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، کریم همتی،رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور روز یکشنبه  در مراسم افتتاح پایگاه خیرساز امداد و نجات قم، با قدردانی از خانواده ایرانی که عهده‌دار ساخت این بنا شده‌اند اظهار کرد: با توجه به این که بضاعت دولت کم است و جمعیت هلال‌احمر نیز توان کافی در اجرای چنین طرح‌هایی را ندارد، امیدواریم خیرین به کمک ما شتافته و از حمایت‌های مادی و معنوی‌شان برخوردار باشیم.


بیشتر بخوانید


او  افزود: در چند ماه گذشته با توجه به وضعیت بحرانی کشور، کمک‌های خوبی از سوی دولت اتفاق افتاد، اما به دلیل مشکلاتی که وجود داشته به مشارکت و همراهی خیرین بیش از گذشته نیاز داریم.

همتی با اشاره به وضعیت اتوبان قم- تهران نیز تصریح کرد: این اتوبان، از جمله پرترددترین جاده‌های مواصلاتی در سطح کشور است و اقدام خیر در ساخت پایگاه می‌تواند به بسیاری از مردم در جاده کمک‌رسانی کند و کار بزرگی به شمار می‌رود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور  با بیان این که ایران، کشوری حادثه‌خیز است و ما نیاز به آمادگی بیشتری در مواجهه با حوادث و اتفاقات مختلف در مسیر خدمت‌رسانی داریم، بیان کرد: طبق قانون جدید بحران، تکالیف بسیار زیادی بر عهده هلال‌احمر گذاشته‌شده و رسالت ما سنگین‌تر از قبل است و باید اقدامات گسترده‌ای را به نتیجه برسانیم.

او گفت: متأسفانه به دلیل بودجه کم جمعیت هلال‌احمر و تحریم‌ها، ناوگان لجستیکی فرسوده است، ازاین‌رو حضور خیرین و کمک‌های مردمی می‌تواند بخش زیادی از اهداف و برنامه‌ها را تحقق بخشد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: در سال‌های گذشته در حوزه آموزش و امداد، اقدامات مهمی انجام و آمادگی لازم در بسیاری از نیرو‌ها فراهم‌شده است که خود ظرفیتی مهم در مواجهه با بحران‌ها است.

همتی عنوان کرد: قم دارای جایگاه ویژه‌ای در کشور است و در جهت خدمت به زائران و مردم قم، همه تلاش خود را در رفع مشکلات هلال‌احمر استان قم به کار گرفته‌ایم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار