مدیرعامل خوشه طلایی ثنای ساوه با تبریک پیروزی تیمش گفت: نشان دادیم شایستگی صعود به لیگ برتر را داریم.

خوشه طلایی نشان داد شایستگی صعود به لیگ برتر را داردپرویزی مدیرعامل خوشه طلایی ثنای ساوه در پایان دیدار خانگی این تیم با مس رفسنجان با تبریک پیروزی تیمش  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: تیم ما با بازی عیرتمندانه در مقابل یکی از پر تمکن‌ترین تیم‌های لیگ دسته اول، نشان دادیم که شایستگی صعود به لیگ برتر را داریم.

عاشوری سرمی تیم خوشه طلایی هم گفت: عزم و ارا‌ده‌ی بازیکنان در بدست آوردن نتیجه بازی بود که این برد مزد زحمات آن‌ها بود.

عاشوری با اشاره به انگیزه‌های بالای صعود خوشه طلایی افزود: در نیمه اول بازی اشتباه مدافعان منجر به گل به خودی شد که با تلاش تیم، توانستیم بقیه دقایق بازی، توپ و زمین را از آن خود کنیم.

ربیعی سرمربی مس رفسنجان هم در خصوص این بازی گفت: اشتباهات ما در این بازی منجر شد تا موقعیت‌های گلزنی را از دست بدهیم و در مقابل تیم خوشه طلایی از این لحظات استفاده کرد و به گل رسید.

حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه هم که به اتفاق مسئولان ساوه این دیدار را از نزدیک پیگیری می‌کرد، در پایان بازی گفت: جوانان ساوجی دارای استعداد‌های برتر ورزشی هستند و امیدواریم با قطعی شدن صعود خوشه طلایی به لیگ برتر، وزیر ورزش و جوانان در خصوص احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در ساوه اقدامی در خور انجام دهند.

میرزایی فرماندار ساوه هم گفت: ساوه خواستگاه فوتبال استان مرکزی است و به نظر می‌رسد که برای تغییر زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان باید اهتمام جدی داشته باشیم.

میرزایی افزود: در کمیته برنامه ریزی اعتبارات خوبی برای تکمیل مجموعه ورزشی شهید چمران و سالن فجر ساوه دیده شده است.

در هفته‌ی سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، خوشه طلایی در خانه مس رفسنجان را با شکست بدرقه کرد.

این دیدار که در مجموعه ورزشی چمران ساوه برگزار شد، خوشه طلایی‌ها با نتیجه ۳ بر ۱، از سد تیم صدر جدولی مس رفسنجان گذشتند، تا در هفته‌ی سی و دوم رقابت‌ها در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف سپید رود رشت بروند.

همینک خوشه طلایی ثنای ساوه با ۵۳ امتیاز از سی و یک بازی گذشته خود، در رده چهارم جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول فوتبال قرار دارد و با کمی اختلاف از سایر مدعیان، با انگیزه‌ای بالا برای پیروزی در دیدار‌های باقیمانده‌ی لیگ، می‌تواند یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.