نماز جمعه فردا در همه مناطق استان مرکزی اقامه می‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت‌الاسلام میرزایی مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان مرکزی از اقامه نماز جمعه فردا ۲۷ تیر ۹۹ در همه مناطق استان مرکزی خبرداد.

حجت‌الاسلام میرزایی مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان مرکزی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: نماز جمعه فردا ۲۷ تیرماه در تمام شهر‌های استان اقامه می‌شود.

حجت‌الاسلام میرزایی افزود: نماز جمعه فقط در مناطق قرمز اقامه نمی‌شود و با توجه به اینکه شهر‌های استان مرکزی از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت سفید، زرد و نارنجیهستند بنابر این نماز جمعه فردا در مناطق ۳۲ گانه استان مرکزی اقامه می‌شود.


از نهم اسفند ماه اقامه نماز جمعه در استان مرکزی به دلیل شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمد و بعد از بهتر شدن اوضاع با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و کمیته پدافند زیستی استان مرکزی اقامه نماز جمعه در استان بعد از یازده هفته تعطیلی از شهرستان خنداب آغاز شد.

به مدت دو هفته نماز جمعه در استان مرکزی فقط در شهر‌های خنداب و جاورسیان برگزار شد و پس از آن تعداد این شهر‌ها به تدریج افزایش یافت و در نهایت هفته گذشته شهر اراک هم به جمع شهر‌های اقامه کننده نماز جمعه پیوست و اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های استان مرکزی برقرار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.