غلامرضا اخوان گفت: پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات در قالب مشاغل خانگی امسال به این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،غلامرضا اخوان معاون برنامه‌ریزی فرماندار ایرانشهر  در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری ایرانشهر با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بحث اشتغال و رفع مشکل بیکاری به عنوان اصلی‌ترین مشکل این شهرستان اظهارداشت: اولویت اصلی ما حل مشکل اشتغال است و اگر بتوانیم مشکلات اشتغال را حل کنیم قطعا سایر مشکلات نیز خود به خود حل خواهد شد.

او بیان کرد: در ۲ سال گذشته یکهزار و ١١٢ طرح با اعتباری بالغ بر ۵٩٠ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد ٩١۶ طرح موفق به دریافت تسهیلات به مبلغ ٣۶٠ میلیارد ریال شدند بطوریکه زمینه اشتغال ۲ هزار و ٢۵٣ نفر در این مدت فراهم شده است.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار ایرانشهر گفت: همه دستگاه‌های عضو کارگروه اشتغال شهرستان باید به صورت منسجم بستر‌های مناسب را برای جوانان فراهم کنند تا در قالب طرح‌های اشتغالزایی با ایجاد فرصت‌های شغلی به کاهش معضلات و مشکلات بیکاری کمک کنند.

او با تاکید بر اهمیت توجه بیش‌از پیش به طرح‌های اولویتدار در حوزه مشاغل خانگی ایرانشهر تصریح کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات مشاغل خانگی در سالجاری، باید بیش از پیش نسبت به اولویت بندی طرح‌های مشاغل خانگی از سوی کمیته تخصصی مشاغل خانگی و سایر دستگاه‌های مرتبط توجه شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار