مربیان مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه از طریق وبینار، کارایی زبان بدن در قصه‌گویی را بررسی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : وبینار قصه‌گویی با موضوع زبان بدن در قصه‌گویی با حضور «وحید خسروی»، کارشناس قصه‌گویی و قصه‌گوی برگزیده جشنواره بین‌المللی برگزار شد.

او گفت : این وبینار امروز با حضور مربیان مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه و علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی به اجرا درآمد.

فتاحی افزود: بر همین اساس، وحید خسروی، میهمان ویژه این وبینار، ضمن توضیح درباره چیستی زبان بدن و نقش آن در برقراری ارتباط موثر با مخاطب در تمامی روابط به‌خصوص قصه‌گویی، زبان بدن را به دو دسته ذاتی و اکتسابی تقسیم و به شرح و ارائه مثال‌های گوناگون در خصوص هر یک از آن‌ها پرداخت.

او افزود: خسروی با اشاره به اینکه زبان بدن در اقلیم‌ها و فرهنگ‌های مختلف می‌تواند معانی متفاوتی داشته باشد، گفت یک قصه‌گو می‌بایست ضرورت‌های فرهنگی و جغرافیایی مناطق مختلف را برای انتقال درست پیام قصه خود همیشه مدنظر داشته باشد.

فتاحی ادامه داد: خسروی در بخشی دیگر از این وبینار، تمرین‌هایی را برای تقویت حالت چهره برای نمایش اعمال و احساس‌ها (میمیک) و همچنین شناخت زبان بدن افراد در موقعیت‌های مختلف معرفی و راهکار‌هایی را نیز جهت استفاده بهینه از زبان بدن در قصه‌گویی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.