مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از افتتاح کارگاه‌های آنلاین (برخط) این اداره کل در قالب ۲ استودیو با هدف توسعه زیرساخت‌های لازم برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از افتتاح کارگاه‌های آنلاین (برخط) این اداره کل در قالب ۲ استودیو با هدف توسعه زیرساخت‌های لازم برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی خبر داد.

مهناز فتاحی افزود: این کارگاه‌ها به صورت رسمی از روز سه‌شنبه ۳۱ تیرماه ۱۳۹۹ افتتاح و آماده فعالیت شد.

او گفت: این ۲ استودیو در حوزه کودک و نوجوان و با امکانات و تجهیزات مناسب صوتی و تصویری برای برگزاری کارگاه‌های برخط (آنلاین) مدرسان کانون پرورش فکری استان کرمانشاه آماده شده است.

او اظهار داشت: برهمین اساس، این استودیو‌ها در مجتمع فرهنگی‌هنری شماره یک کانون در شهرک کارمندان کرمانشاه و همچنین، در مجتمع فرهنگی‌هنری آفرینش کانون در سه‌راه ۲۲ بهمن شهر کرمانشاه قرار دارند.

فتاحی بیان کرد: کانون پرورش فکری استان کرمانشاه این استودیو‌ها را با هدف تولید برنامه‌های رسانه‌ای و آموزشی برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های کانون (kpf.ir) راه‌اندازی کرده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.