انجمن‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه با دعوت از چهره‌های مطرح فرهنگی، هنری و ادبی و تا عادی شدن شرایط خاص ناشی از کرونا به فعالیت خود ادامه می‌دهند و میزبان کودکان و نوجوانان کرمانشاهی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : باوجود گسترش بیماری ویروس کرونا، انجمن‌های مجازی این اداره کل با برنامه‌ریزی و جدیت کارشناسان و با حضور اعضا و مربیان در حال برگزاری است.

او گفت : بر همین اساس، پنجمین جلسه انجمن نمایش مجازی «ویلکان»، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در روز سه‌شنبه ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

فتاحی افزود: این انجمن با حضور «فرزاد زیدی نژاد»، از کارگردانان تئاتر کودک و نوجوان و با موضوع «نمایش خلاق» در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

او افزود: ششمین جلسه انجمن قصه‌گویی کانون استان کرمانشاه نیز با دعوت از «ساغر لطفی‌نژاد»، قصه‌گوی برگزیده جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزار می‌شود.

فتاحی ادامه داد: این انجمن که با موضوع «قصه، لذت و تجربه» برگزار می‌شود، میزبان مربیان کانون و علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی است.

او افزود: زمان برگزاری انجمن قصه‌گویی «قاف مثل قصه» کانون استان کرمانشاه، ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۳ تیرماه ۱۳۹۹ بود.

فتاحی گفت: انجمن‌های مجازی کانون استان کرمانشاه تا عادی‌شدن شرایط خاص ناشی از بیماری ویروس کرونا برپا خواهند بود و به فعالیت خود برای کودکان و نوجوانان ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.