معاون وزیر صنعت معدن و تجارت از خبرنگاران خواست به عنوان ناظران افتخاری در مبارز با گرانفروشی و معرفی متخلفان با وزارت صمت همکاری کنند.

خبرنگاران، ناظران افتخاری وزارت صمت شوندیزدان سیف، معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در حاشیه مراسم گشایش دفتر اداره غله نهاوند  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: مردم باید به کمک بازرسان و ناظران وزارت صمت در امر مبارزه با متخلفان، گرانفروشان و محتکران بیایند، از همین رو از همه خبرنگاران سراسر کشور که تمایل دارند به عنوان بازرسان افتخاری به کمک این وزارت خانه بیایند.

سیف افزود: خبرنگاران به عنوان سربازان مبارزه در خط مقدم اقتصاد و تحریم‌ها هستند و کمک بسیار زیادی به مردم و  وزارت صنعت معدن و تجارت می‌کنند و می‌توانند دست گرانفروشان و محتکران را رو کنند.

رئیس شرکت بازرگانی دولتی ایران بیان کرد: اسفندماه سال ۹۸ بیش از ۲۵ هزار تن کالای اساسی مردم از خارج کشور وارد ایران و بین مردم و فروشگاه‌های عمده و اصلی توزیع شد اما در نقطه مقابل کشور‌های آمریکایی و اروپایی که تحریم نیستند، در روز‌های اول کرونا قفسه فروشگاه‌های آن‌ها خالی شد.

سیف اظهار داشت: جمهوری اسلامی با وجود بیماری کرونا و تحریم‌های سنگین نگذاشت کمبود کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم باعث مشکلات مردم شود و قبول داریم که در این بین عده‌ای سو استفاده کردن و گرانی را برای مردم به وجود آوردند.

او ادامه داد: از بازنشستگان نظام درخواست داریم در کنار خبرنگاران به عنوان ناظران و بازرسان افتخاری در کنار وزارت صمت و مردم باشند و با متخلفان حوزه اقتصادی و اصناف مبارزه کنند.

معاون وزیر صمت ابراز کرد: مردم نباید به شایعات دشمن در مورد گرانی کالا و بعضی اقلام ضروری زندگی، توجه کنند و هر گونه افزایش خود سرانه را در همه زمینه‌ها گزارش دهند تا عرصه بر متخلفان تنگ شود.

سیف گفت: خبرنگاران باید در جامعه برای مردم ایجاد امید کنند و جلوی شایعات دشمنان قسم خورده انقلاب را بگیرند و با اطلاع رسانی و نقد‌های سازنده و  به موقع خود به مسئولان سالم و صدیق جلوی تخلف‌ها را بگیرند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار