معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری منطقه ۱۹ تهران درباره علت دور کار نشدن کارکنان شهرداری این منطقه توضیحاتی داد.

مهدی دولتیار معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری منطقه ۱۹ تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اعتراض برخی از کارکنان شهرداری این منطقه به دور کار نشدنشان با توجه به پیک دوم شیوع کرونا در پایتخت گفت: متأسفانه برخی از همکاران من در شهرداری منطقه ۱۹ نسبت به شیوه نامه‌های ابلاغی بی توجه هستند و آن را به خوبی مطالعه نمی‌کنند.

معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری منطقه ۱۹ تهران افزود: بر اساس شیوه نامه ابلاغی برخی از کارکنان شهرداری به دلیل ماهیت معاونت، مشغول به فعالیت هستند و در آنجا امکان بهره‌مندی از دور کاری را ندارند و باید در محل کار خود حاضر شوند.

دولتیار ادامه داد: از ۲۵ تیرماه که ابلاغیه دور کاری کارکنان شهرداری تهران ابلاغ شد، افراد بیمار و دارای اولویت در فهرست دور کاری قرار گرفتند و دور کار شدند و ما در شهرداری منطقه ۱۹ از آن‌ها گزارش هفتگی عملکرد دریافت می‌کنیم.

او با اشاره به اینکه در برخی از حوزه‌ها و معاونت‌های شهرداری افراد برای دور کاری معرفی نشدند، ادامه داد: طبق تأکید شهردار تهران مبنی بر دور کاری بخشی از کارکنان شهرداری تهران با حوزه‌های مربوطه مکاتبه کردیم تا فهرست اسامی افراد دارای اولویت جهت دور کاری احصاء و اعلام شود.

معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری منطقه ۱۹ تهران با اشاره به اینکه در برخی از معاونت‌ها امکان دور کاری وجود ندارد، تصریح کرد: حوزه خدمات شهری از جمله حوزه‌هایی است که باید رصد دائم فعالیت‌های پیمانکاران در آن انجام شود و این امکان وجود ندارد تا کارمند شهرداری از خانه بر فعالیت‌ها نظارت کند.

دولتیار بیان کرد: در حال حاضر نیمی از کارکنان شهرداری منطقه ۱۹ دور کار هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار