مدیرکل امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از راه اندازی "خیابان غذا" در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسن مرادی مدیرکل امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از راه اندازی پروژه خیابان غذا در محل سراب قنبر کرمانشاه خبر داد و گفت : خیابانی در این قسمت از شهر برای راه اندازی این پروژه در نظر گرفته شده و قرار است غرفه‌های متعدد در طول این خیابان احداث شود.

او گفت : غرفه‌های احداث شده در این خیابان محلی برای عرضه خوراکی‌های کرمانشاه خواهد بود و به نوعی این خیابان به نمایشگاه دائمی غذا تبدیل خواهد شد.

مرادی راه اندازی این خیابان را عامل موثری در جذب گردشگران دانست وافزود: راه اندازی جاذبه‌های شهری به جذب هرچه بیشتر گردشگر و رونق اقتصاد شهر منجر می‌شود و در همین راستا شهرداری کرمانشاه با جدیت تمام پیگیر راه اندازی این پروژه است.

این مسئول از حضور سرمایه گذار بخش خصوصی برای اجرای این پروژه خبر داد و افزود: سرمایه گذاری اولیه برای راه اندازی این خیابان حدود سه میلیارد تومان است.

مدیرکل امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه افزود: کار تجهیز کارگاه این پروژه انجام شده و پیش بینی می‌شود درصورتی که مشکل خاصی پیش نیاید، این خیابان تا پایان سال راه اندازی شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.