کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر امروز شاهد افزایش ابرناکی هوا همراه با افزایش سرعت باد در استان خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر امروز شاهد افزایش ابرناکی هوا همراه با افزایش سرعت باد در استان خواهیم بود که در نیمه شمالی این تغییر به صورت رگبار باران و رعد و برق خواهد بود.

او افزود: از روز یکشنبه نیز از شدّت ناپایداری و ابرناکی هوا در خراسان رضوی کاسته می‌شود که این تغییر به صورت موقت خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: دمای هوای روز دوشنبه در  مشهد به ۳۸ درجه بالای صفر خواهد رسید و از روز سه‌شنبه نیز شاهد افزایش شدّت ناپایداری هوا در خراسان رضوی خواهیم بود.

فاروقی بیان کرد: دمای هوای مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۲ و ۳۶ درجه سانتی گراد در نوسان بوده است.

او تصریح کرد: فریمان با کمینه دمای هوای ۱۷ درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۴۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: طی همین مدت نیز بارش باران از ایستگاه‌های گلمکان و جغتای با کمتر از یک دهم میلی متر گزارش شده است.

فاروقی اظهار کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت نیز در شهرستان تایباد با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.