کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوای خراسان رضوی تا روز جمعه آتی سوم مرداد ماه گرم خواهد ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فریدون سنگچولی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی، دمای هوای این استان تا روز جمعه آتی سوم مرداد ماه گرم خواهد ماند.

او افزود: بر همین اساس احتمال بارش باران ظرف روز‌های جمعه و شنبه آتی در نواحی شمالی و غربی خراسان رضوی وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین تا آخر هفته جاری و ابتدای هفته آتی در ساعات عصر افزایش وزش باد که در مناطق جنوبی و شرقی خراسان رضوی همراه با گرد و خاک خواهد بود برای استان پیش‌بینی شده است.

سنگچولی بیان کرد: دمای هوای مشهد نیز ظرف همین مدت بین ۲۲ تا ۳۸ درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.

او تصریح کرد: امروز یک مرداد ماه نیز دمای هوای کلانشهر مشهد در گرم‌ترین ساعات روز با یک درجه افزایش نسبت به دیروز تا ۳۹ درجه سانتیگراد بالا می‌رود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: قوچان در شمال خراسان رضوی با کمینه دمای هوای ۱۵ درجه سلسیوس و شهر مرزی سرخس در شمال شرق این استان با بیشینه دمای هوای ۴۴ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی ظرف ۲۴ ساعت گذشته بودند.

سنگچولی اظهار کرد: حداکثر سرعت وزش باد نیز ظرف همین مدت از فریمان در مرکز و تایباد در شرق خراسان رضوی با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شد.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
نخیر پی توقع داشتید در اوج تابستان هوای خنک و سرد جا خوش کنه؛ گاهی عجب حرفهای می شنویم