سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر را به همه پیشکسوتان و به خصوص خانواده مرحوم نوروزی تقدیم می‌کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از بازگشت سرخ‌ها به تهران درباره چهارمین قهرمانی این تیم اظهار کرد: ابتدا به همه هواداران تبریک می‌گویم و ان شاالله دلشان با این پوکر قهرمانی شاد شود. به همه پیشکسوتان تبریک می‌گویم و ما میراث قهرمانی‌های آن‌ها را به دوش می‌کشیم.

او افزود: قهرمانی را به بازیکنان خوب مان که با غیرت دویدند، بازیکنانی که با ما نبودند، تبریک می‌گویم. به صورت ویژه این قهرمانی را به هادی نوروزی عزیز و دیگر پیشکسوتانی که از جمع ما رفتند و دست شان از این دنیا کوتاه است، تقدیم می‌کنم. درباره حضور در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان نیز جلسه‌ای داریم و پس از بازی‌های لیگ و حذفی تغییراتی خواهیم داشت و در مورد آن صحبت می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


سرمربی پرسپولیس در مورد بازگشت به نیمکت پرسپولیس اظهار داشت: در دوره اول حضورم در پرسپولیس جوان‌تر و کم تجربه‌تر بودم، اما به بازیکنان این تیم و کارشان  ایمان داشتم. مطمئن بودم جواب می‌دهند و خدا را صد هزار مرتبه شکر که این اتفاقات خوب افتاد.

گل محمدی ادامه داد: شرایط باید برای همکاری مهیا باشد. چندین مصدوم داریم و باید بتوانیم برای فصل آینده و بازی‌های لیگ قهرمانان بازیکن جذب کنیم که خیلی کار راحتی نیست. بازهم می‌گویم این قهرمانی را به خانواده مرحوم نوروزی تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
با معرفتی داداش
آخرین اخبار