بارش باران تابستانه در اوایل ماه مرداد، مردم جنوب و شرق فارس را غافلگیر کرد و نشاط خاصی به این شهرها بخشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به دنبال چند روز گرمای طاقت فرسا در بیشتر نقاط استان فارس بارش شدید باران به همراه رعد و برق و وزش باد در عصرگاه اوایل مردادماه، برای لحظاتی تابستان گرم را بهاری کرد و لطافت خاصی به هوای استان بخشید.

رعد و برق و ابر آسمان فارس و شهر شیراز را احاطه و شهروندان با نهایت خوشحالی از خالق این نعمت زیبا در حال شکرگزاری هستند.

مردم شهرستان های جهرم و خاوران،  سروستان، فیروزآباد و لار امروز شاهد شدیدترین بارش ها و جاری شدن سیل در خیابان های این شهر بودند.

بارش باران، وزش شدید طوفان و رعد و برق تابستانه از یکساعت پیش موجب قطع برق در شهر‌های لامرد، مهر و وراوی در جنوب فارس شد.

هم اکنون نیز شاهد باراش باران تابستانی در لامرد و بخش‌های جنوبی فارس هستیم و توصیه می‌شود شهروندان و هم‌استانی‌های عزیز با توجه به شرایط آب و هوایی جهت کار‌های غیرضرور از منزل خارج نشده و توصیه‌های هواشناسی را مدنظر داشته باشند.

کارشناسان هواشناسی استان فارس پیشتر از این پیش‌بینی کرده بودند که در این هفته پدیده غالب جوی در سطح استان وزش باد و افزایش ابر است که در ارتفاعات مناطق جنوبی ضمن افزایش ابر احتمال رگبار پراکنده و رعد برق نیز هست.

 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار