دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: حدادی ورزشکار فهمیده‌ای است و تمایلی ندارد که ارز از کشور خارج کند.

سعیدی: حدادی تمایلی ندارد که ارز از کشور خارج کند/ نتیجه هر ۲ تست کرونای من منفی بودبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص مخالفت هیئت اجرایی این کمیته با انجام عمل جراحی احسان حدادی در آلمان اظهار داشت: در گذشته هزینه عمل جراحی ورزشکارانی مثل سهراب مرادی و حمیده عباسعلی در خارج از کشور را پرداخت کرده‌ایم تا این ورزشکاران به آمادگی کامل برای مسابقات المپیک توکیو برسند. همواره برای اردو‌ها و برنامه‌های تمرینی از سوی فدراسیون‌های مربوطه حمایت کرده‌ایم. احسان حدادی از سرمایه‌های ملی ورزش ما محسوب می‌شود که بار‌ها در میادین بین‌المللی افتخارآفرینی داشته و در رقابت‌های المپیک لندن مدال نقره به دست آورده است.

سعیدی ادامه داد: در مورد این موضوع به خصوص و عارضه‌ای که برای او به وجود آمده است، به درخواست فدراسیون دو و میدانی جلسه‌ای در هیئت اجرایی کمیته المپیک برگزار شد. اما هیئت اجرایی پس از بررسی‌های لازم به جمع بندی نهایی  نرسید. حالا هم کمیته پزشکی فدراسیون دو و میدانی و فدراسیون پزشکی ورزشی باید بررسی‌های لازم را انجام بدهند. خود احسان هم ورزشکار فهمیده‌ای است و او هم تمایلی ندارد که ارز از کشور خارج کند. البته نگرانی احسان کاملا درست است و می‌خواهد به زودی به میادین و تمرینات بازگردد و باید به او کمک کنیم تا مراحل درمانی در داخل  انجام شود.


بیشتر بخوانید


دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص شیوع ویروس کرونا در بین اعضا و کارمندان این کمیته تصریح کرد: در راستای سیاست‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و طبق شیوه نامه‌های بهداشتی ابتدا یک تست کلی از همکارانمان گرفتیم. کمیته ملی المپیک محل رفت و آمد قهرمانان و پیشکسوتان است و این محیط باید استاندارد‌های بهداشتی را داشته باشد.

سعیدی گفت: چند نفر معدود از همکاران ما به کرونا مشکوک بودند و به مراکز درمانی اعزام شدند، اما بیش از ۹۵ درصد تست‌ها منفی بود. سپس در یک مقطعی جلسات به صورت حضوری برگزار شد، اما به محض اینکه پیک دوم کرونا آغاز شد صالحی امیری دستور داد که جلسات باید به صورت وبینار و غیرحضوری برگزار شود و این رویه در حال حاضر هم وجود دارد.

او در خصوص شرایط خودش و اینکه گفته می‌شد به ویروس کرونا مبتلا شده است اظهار داشت: ۲ بار تست PCR دادم و هر ۲ بار نتیجه آزمایش منفی بوده است. البته در گذشته علائمی داشتم و به توصیه پزشکان متخصص ۲ هفته را در قرنطینه سپری کردم تا مطمئن شوم که کرونا ندارم. پیمان فخری هم از بیمارستان ترخیص شده است و به زودی بهبودی کامل حاصل می‌شود و به محل کارش باز می‌گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
برين جلوي خروج ارز برا اجناس لوكس رو بگيرين نه كاراي واجب مثل درمان قهرمان المپيك
Iran (Islamic Republic of)
خدایا خودت ب خیر کن
۱۵:۲۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
آیا مشکل مملکت و ورزش ما همین 100 میلیون هزینه ی جراحی حدادی نابغه ی ورزش و دومیدانی کشورمونه؟
آیا ی قهرمان ارزش این هزینه را نداره وقتی داخل کشور تضمینی واسه جراحی وجود نداره؟
میلیارد میلیارد تو فوتبال و ورزش داره اختلاس و دزدی میشه کسی ککش نمیگزه اونوقت تو اینجور مسائل مو را از ماست میکشن
خدا خودش ب خیر کنه آخر و عاقبت ورزش مملکت مارا با این مسوولان بی لیاقت
آخرین اخبار