پرتابگر المپیکی کشورمان به خبر لغو اعزامش به آلمان برای درمان و جراحی خارپاشنه خود واکنش نشان داد.

واکنش حدادی درباره لغو سفرش به آلمانبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که با موافقت صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک قرار بود احسان حدادی برای عمل جراحی خارپاشنه خود راهی آلمان شود، انتقادات وارده به سفر حدادی باعث شد که شورای اجرایی کمیته ملی المپیک با این اعزام مخالفت کند.  

احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان درباره لغو سفرش به آلمان در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با اعزام من به آلمان برای جراحی خارپاشنه موافقت کرد و اکنون هم او باید در این باره جواب بدهد.  

او ادامه داد: اگر پزشکی  ضمانت می‌کند که بعد از عمل جراحی خارپاشنه ام حدود یک ماه و نیم دیگر به مسابقات بر گردم حاضر هستم که زیر نظر آن پزشک عضو آسیب دیده ام  جراحی شود. این همه سفر خارج از کشور رفتم و از خدایم است که در ایران جراحی شوم. من بدشانس‌ترین ورزشکار ایرانی هستم که ۷ عمل جراحی در غربت انجام دادم.   اگر در ایران جراحی کنم در آن صورت مسئولان ورزش و دوستانم به عیادتم می‌آیند و این خیلی خوب است.  

حدادی درباره اینکه از لغو سفرش به آلمان ناراحت است، گفت: نه، من از این مسائل به راحتی عبور می‌کنم، چون اگر این کار را نمی‌کردم به طور حتم نمی‌توانستم مدال المپیک را کسب کنم. به هر حال با حقوق ۴۵۰ هزار تومان کمیته ملی المپیک و  حقوق یک میلیون و ۳۰ هزار تومان صندوق حمایت از قهرمانان نمی‌توانم به آلمان بروم تا جراحی کنم. امیدوارم اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک تحت تاثیر اظهارات اصحاب رسانه و خبرنگاران در چند روز اخیر  قرار نگرفته باشند و اگر این اتفاق رخ داده باشد باید تاسف خورد.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار