نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای محرومیت زدایی و کمک به معیشت مردم نمایندگان مجلس شورای اسلامی تلاش و پیگیری لازم را در دستور کار دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم در مجلس جهت محرومیت زدایی و کمک به معیشت مردم تلاش و پیگیری لازم را در دستور کار دارند رونق و توسعه بخش کشاورزی، دامداری و شیلات در شهرستان کارون باید محقق شود.

او با بیان اینکه ظرفیت‌های مهمی در شهرستان کارون برای اشتغالزایی وجود دارد که باید به آن‌ها پرداخته شود افزود: بومی گزینی در انتصابات و استخدام‌ها را از مطالبات اصلی مردم است و نمایندگان مردم در مجلس نیز این موضوع را به‌صورت ویژه پیگیری می‌کنند.

محمدخواه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کارون گفت: حضور نیرو‌های انقلابی و جهادی در سنگر نمایندگی مجلس، نقطه عطف مجلس یازدهم است و ما خواستار پیگیری وضعیت استخدام جوانان شهرستان کارون در شرکت‌های فعال در محدوده این شهرستان  هستیم

ناصری، مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز پس از ارائه گزارشی از اقدامات این شرکت در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی شهرستان بیان داشت: جذب و استخدام جوانان بومی اولویت شرکت توسعه نیشکر است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.