شهردار اهواز از مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در توسعه مناطق کم برخوردار این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، موسی شاعری شهردار اهواز گفت: تفاهمنامه ۳ جانبه ۳ هزار میلیارد ریالی میان شهرداری اهواز، استانداری خوزستان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار بسته شد که این بزرگترین قرارداد تاریخ شهرداری اهواز در زمینه رسیدگی به مناطق محروم است.

او افزود: محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار اهواز یکی از دغدغه‌های مهم نماینده، ولی فقیه در خوزستان، مسئولان استان و شهرداری است به همین دلیل این تفاهمنامه با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء امضا شد.

شاعری با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیا در حوزه عمران شهری مناطق کم برخوردار شهر اهواز مانند منبع آب، چهارصد دستگاه، حصیرآباد، عین ۲، کوی سیاحی، کوی مندلی، کوی سادات، گلدشت و ملاشیه پروژه‌های محرومیت زدایی انجام دهد تصریح کرد: بر اساس این موافقتنامه قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان پیمانکار شهرداری اهواز پس از مطالعه و نیازسنجی، عملیات عمرانی گسترده‌ای را برای عمران و آبادانی این مناطق آغاز می‌کند.

شهردار اهواز بیان داشت: شهرداری اهواز نیز پس از تایید طرح‌ها و نقشه‌ها مبلغ مورد توافق را به صورت نقدی و تهاتری به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا پرداخت خواهد کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.