سپاه در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی از کشور نقش مؤثری دارد

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سپاه پاسداران علاوه بر عمل به وظیفه ذاتی اش که دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است، همواره در تمامی شرایط خدمت رسانی و محرومیت زدایی، کرده است.

 حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستاندر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: سپاه پاسداران علاوه بر عمل به وظیفه ذاتی اش که دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است، همواره در تمامی شرایط حساس کشور نیز در عرصه های خدمت رسانی، سازندگی و محرومیت زدایی، فعالیت های گسترده و بسیار خوبی داشته و در این زمینه ها نقش سازنده و مؤثری را ایفا می کند.

او افزود: همانگونه که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمان جنگ تحمیلی نقش خود را به خوبی ایفا کرد امروز نیز در شرایط حساس ناشی از شیوع بیماری ویروس کووید ۱۹خالصانه و جهادی در زمینه های مختلف از قبیل تجهیزات پزشکی، بهداشتی، بیمارستانی، ضدعفونی و گندزدایی و ...، با بسیج کلیه امکانات خود در کنار مردم به نحوه احسن به خدمت رسانی می پردازد که جا دارد از تلاش، زحمات و خدمات پاسداران عزیز این نهاد انقلابی تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی بر لزوم محرومیت زدایی در راستای برقراری امنیت پایدار در مرزهای کشور تاکید کرد و بیان داشت: ایجاد کسب و کار مطلوب، محرومیت زدایی و فرهنگ سازی در مناطق مرزی کشور در برقراری امنیت پایدار تأثیر بسزایی دارد و سپاه در این زمینه کارهای خوبی انجام داده است.

رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: دستگاه قضایی استان خوزستان در راستای ایجاد امنیت روانی، فیزیکی، اعتقادی و دینی مردم و همچنین در عرصه های خدمت رسانی، سازندگی و محرومیت زدایی آمادگی دارد با هم افزایی و رفع برخی موانع با سپاه و دیگر نهادها همکاری و تعامل سازنده داشته باشد.

رئیس دستگاه قضایی استان گفت: دشمنی بدخواهان انقلاب اسلامی با سپاه پاسداران نیز ریشه در رویكرد انقلابی این نهاد مقدس دارد. وجود سپاه به خاطر رویكرد انقلابی و حركت در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی واقعیتی شیرین برای کشور و تلخ برای دشمنان این نظام است و دشمن همیشه با تبلیغات خود به دنبال تضعیف سپاه بوده اما مردمی بودن این نهاد نگذاشته اهداف شوم آنها تحقق پیدا کند.

این مقام مسئول با اشاره به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری درباره اسرائیل، اظهار کرد: مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی این است که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و ما به این جمله رهبری عزیز اعتقاد راسخ داریم و این وعده حتما تحقق پیدا خواهد کرد به شرط اینکه مبارزه‌ منسجم و همگانی فلسطینی‌ها و مسلمانان با صهیونیست‌ها ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/م

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.