مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در مدت مشابه پارسال هم ۸۰۷ میلیون و ۳۰۶ هزار مترمکعب گاز در استان مصرف شده بود که این رقم در مقایسه با امسال، نشانگر افزایش ۱۵.۴ درصدی مصرف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در مدت مشابه پارسال هم ۸۰۷ میلیون و ۳۰۶ هزار مترمکعب گاز در استان مصرف شده بود که این رقم در مقایسه با امسال، نشانگر افزایش ۱۵.۴ درصدی مصرف است.
 
او افزود: در تیرماه امسال ۹۳۱ میلیون و ۶۴۶ هزار مترمکعب گازطبیعی در بخش‌های مختلف استان مصرف شده که ۴۷۲ میلیون مترمکعب از این آمار تحویل نیروگاه‌های تولید کننده برق استان شده است، نیروگاه‌های فردوسی، توس، نیشابور، شریعتی، مشهد و شمس تولید کننده برق استان هستند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی  ادامه داد: مجموع میزان گاز مصرفی استان در چهار ماهه ابتدایی پارسال، سه میلیارد و ۵۵۳ میلیون متر مکعب بود که با افزایش ۲۴۵ میلیون مترمکعبی در سال ۹۹ به سه میلیارد و ۷۹۸ میلیون مترمکعب رسید.

افتخاری بیان کرد: به طور میانگین در تیرماه امسال روزانه در حدود ۳۰ میلیون مترمکعب گاز در بخش‌های مختلف استان مصرف شده است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.