حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی عراقی گفت:رشادت و فداکاری شهدای دهه ۴۰ و ۵۰ برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی،مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم شامگاه چهارشنبه در نشستی در محل سابق اعزام بسیجیان استان قم در دفاع مقدس که در مدرسه علمیه مشکات برگزار شد اظهار کرد: ترویج فرهنگ شهادت به نسل جوان باید مورد تأکید جامعه باشد و در این زمینه باید برنامه‌ریزی مناسب انجام شود.

او با تاکید بر لزوم پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: شهرداری قم زحمات زیادی برای احداث پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قم کشید، اکثر بودجه این موزه از سوی مقام معظم رهبری تأمین شد و ایشان بر لزوم تکمیل آن تأکید دارند.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم عنوان کرد: با توجه به این‌که شهر مقدس قم ،خاستگاه انقلاب اسلامی است موزه دفاع مقدس استان قم با نام انقلاب و دفاع مقدس شناخته می‌شود و مقام معظم رهبری تأکید کردند که موضوع انقلاب در این موزه برای نسل جوان تبیین شود.

محمدی عراقی با اشاره به ارزش و جایگاه شهدا در اسلام عنوان کرد: شهدای دهه ۴۰ و ۵۰ از شهدای غریب و مظلومی هستند که باید معرفی شوند و نسل جوان از رشادت و فداکاری این عزیزان آگاه شوند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار