مهم‌ترین حوادث امروز (دوم مرداد ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (دوم مرداد سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در خرمشهر/ اعتراف به ۱۵ فقره سرقت

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، ماموران انتظامی کلانتری‌های ۱۱ و ۱۳ با انجام تحقیقات و اقدامات تخصصی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی دو عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت سیم برق، منزل، محتویات داخل خودرو، اماکن عمومی و... در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

تصادف هولناک پژو با درخت در آبادان

ستوان امیر سام کمایی معاون اجتماعی پلیس آبادان گفت: دیروز تیمی از ماموران با حضور در اتوبان شهید یاسینی با صحنه تصادف پژو ۴۰۵ با سرعت غیرمجاز با یک درخت در وسط بلوار روبرو شدند.

او افزود: خیلی زود تیم‌های امدادی در محل حضور پیدا کردند و وضعیت راننده را مطلوب گزارش کردند و به بیمارستان منتقل شد.

معاون اجتماعی پلیس آبادان ادامه د اد: راننده خودرو به دلیل سرعت غیرمجاز و عدم کنترل خودرو به سمت بلوار منحرف شده و با درخت برخورد کرده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.