دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: هرچند این استان از حالت قرمز به هشدار درآمده است، اما کوچک‌ترین سهل‌انگاری ما را به حالت قرمز باز می‌گرداند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اعمال برخی محدودیت‌ها این استان از وضعیت قرمز خارج شده و در وضعیت هشدار قرار گرفته است.

او افزود: هرچند استان بوشهر از حالت قرمز به هشدار درآمده است، اما کوچک‌ترین سهل‌انگاری و تعلل، ما را به حالت قرمز باز می‌گرداند به همین دلیل باید اقدام‌های پیشگیرانه را همچنان تا پایان بیماری ادامه داد.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر  ادامه داد: مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به نیروهای درمان که بسیار خسته و آسیب پذیر شده‌اند کمک کنند.

۳۳۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بستری هستند

کشمیری همچنین گفت: اکنون ۳۳۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در حال  که درمان هستند که ۵۴ نفرشان در ۲۴ ساعت گذشته در بخش‌های کرونایی بستری‌شده‌اند.

او  بابیان اینکه اکنون ۱۵۳ بیمار مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ نفر از بیماران بستری‌ در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۳۴ نفر مثبت قطعی بوده‌اند.

۱۱ نفر به جمع جان‎باختگان افزوده شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: سه نفر از هم‌استانی‌ها دوشنبه و ۸ نفر سه‌شنبه فوت‌شده‌اند که آزمایش کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است. این افراد در سنین ۳۱ تا ۷۰ سال بوده‌اند و فرد ۳۱ ساله سابقه تومور مغزی داشته است.

کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۳ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، گفت: از این تعداد ۳۰ نفر با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.