دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: همه شهرستان‌های استان به جز جم بر اساس تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌ها در وضعیت قرمز هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: ۳۲۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۷۲ بیمار در در ۲۴ ساعت گذشته بستری‌شده‌اند.

او بابیان اینکه ۱۷۱ بیمار قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر باحال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۸ نفر به طور قطعی کرونا داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: سه نفر شنبه و سه نفر نیز جمعه فوت‌شده‌اند که آزمایش کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است. این افراد در رده سنی ۲۹ تا ۸۴ سال بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۵ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد، ۳۳ نفر با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

محدودیت‌های کرونایی تمدید شد

او تاکید کرد: با تصمیم ستاد ملی کرونا، تمام محدودیت‌های کرونایی در دو هفته اخیر در استان بوشهر به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تمام شهرستان‌های استان به جز جم در وضعیت قرمز هستند که این شرایط بر اساس تعداد بستری بیماران در بیمارستان‌ها اعلام شده است.

کشمیری بیان کرد: با محدودیت‌های اعمال شده و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم، از میزان ابتلا به کرونا در استان کاسته شده است اما مدتی طول می‌کشد تا اثر آن در بخش بستری آشکار شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.