رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کلاله گفت:۴ واحد فروش غیرمجاز گاز مایع در این شهرستان شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حسین حسن زاده رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کلاله گفت:  بر اساس گزارش‌ها و اخبار واصله مردمی مبنی بر توزیع غیرمجاز کپسول‌های گاز مایع، افزایش غیرمنطقی نرخ این کپسول‌ها و خطرات و حوادث احتمالی ناشی از آن در مناطق مسکونی و حاشیه شهر‌های شهرستان، بازرسی از این واحد‌ها در دستور کار بازرسان این  اداره  قرار گرفت.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کلاله گفت: عملکرد بیش از ۲۳ واحد عرضه‌کننده گاز مایع در این شهرستان  مورد بازدید و بررسی قرار گرفت که تخلف در زمینه گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه  چهار  واحد محرز شد، همچنین پرونده تخلفات این واحد‌ها به ارزش ۱۳ میلیارد و ۱۷۰ هزار  ریال تشکیل و برای صدور رأی نهایی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

او گفت:بازرسان اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان کلاله هفته‌ای یک بار مراکز توزیع گاز مایع و نمایندگی‌های فروش سیلندر گاز مایع در شهرستان کلاله را مورد بازدید و بازرسی قرار می‌دهند و با واحد‌های عرضه غیرمجاز گاز مایع و تجهیزات جانبی برخورد قانونی می‌کنند.

او در ادامه گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند موارد را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ به بازرسان اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان کلاله گزارش دهند.
 
انتهای پیام/م
برچسب ها: گاز مایع ، عرضه کننده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.