نماینده مردم نیشابور گفت: هر نماینده ۶ ماه یک بار می‌تواند تقاضای تغییر کمیسیون را به هیئت رئیسه بدهد، اما هنوز دو ماه نگذشته که روز گذشته جابه‌جایی صورت گرفته است.

چنارانی: برخی نمایندگان دوماه نشده کمیسیون عوض می‌کنند/ نیکزاد:جابه‌جایی نمایندگان میان کمیسیون‌ها هر ۶ ماه امکان‌پذیر استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در جلسه  علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی گفت: طبق   آیین‌نامه داخلی هر نماینده ۶ ماه یک بار می‌تواند تقاضای تغییر کمیسیون به هیئت رئیسه بدهد و این انتقال با نصاب آراء امکان‌پذیر است، اما هنوز دو ماه نگذشته  است که روز گذشته در کمیسیون رأی‌گیری به عمل آمد و جابه‌جایی صورت گرفت.

وی افزود: با امتیازبندی خاص به ۴۱ نفر امتیاز خاص داده شد و ۱۵۰ تا ۲۰۰ امتیاز به هر کدام اضافه شد، این در حالی است که باید طبق سوگندی که یاد کردیم به آیین‌نامه وفادار باشیم و لازم است آیین‌نامه به صورت کامل اجرا شود.

علیرضا نیکزاد نایب رئیس دوم مجلس در پاسخ به تذکراین نماینده گفت: هر نماینده در هر ۶ ماه امکان درخواست جابه‌جایی دارد که با رعایت مباحث قانونی این امکان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار